środa, 11 kwietnia 2012

Podsumowanie sezonu przez Dawida Kubackiego

Za stronie Wagrafu pojawił się kolejny wywiad. Tym razem to Dawid Kubacki podsumowuje miniony sezon.

"Apetyt był duży"

Nie był to dla Ciebie sezon, który możesz miło wspominać?
Dawid: Faktycznie miniony sezon nie był dla mnie udany. Od początku sezonu skakało mi się źle. Miałem spore problemy z techniką i bardzo ciężko szła mi praca nad jej poprawieniem. Pojawiała się czasami poprawa, ale była niewystarczająca, żeby coś zdziałać w Pucharze Świata.

Przebłyski jednak dało się odczuć?
Dawid: Dopiero pod koniec sezonu zaczęło mi się stopniowo lepiej skakać. I mimo, że te skoki nie były wtedy jakieś super, to zacząłem chociaż zdobywać punkty w Pucharze Kontynentalnym.

Ale finał sezonu w postaci Mistrzostw Polski chyba możesz uznać za udany?
Dawid: Tak naprawdę były to jedyne zawody, z których jestem w miarę zadowolony (3 miejsce i brązowy medal - przyp. Redakcja). Taki pozytywny akcent na koniec sezonu, jednak mam wielki niedosyt po tej zimie. Apetyt na sukcesy był dużo większy, ale musiałem obejść się smakiem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz